2015: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2015. En text, en låt, en spellista.....
2014: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2014. En text, en låt, en spellista.....
2013: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2013. En text, en låt, en spellista.....
2012: .....Spotifylista Popskolan by Nigge. En text, en låt, en spellista.....

torsdag 2 augusti 2012

RADIOTYSTNAD


Telefon med Alan (fast idag heter han tydligen Anna):

- Vi gör en reklamation på det här och skickar ut teknikern igen. Jag ser här att det bryts mer än 30 gånger per dygn och då kommer hjälp inom 24 timmar med vår garanti.

Jag (lite dum i huvudet sådär som jag är ibland):

- Va bra.

Alan (Anna för den petnoge):

- Fast nu vet vi ju att de ligger efter med 24-timmarsgarantin så det är allt från 1-3 dagar.

*radiotystnad*

- Hallå?

Jag (nu dum och förbryllad i huvudet):

- Hallå hallå. Jaha...vad betyder det här då?

Annalan (jag skriver ihop namnen så att de låter som ett namn som kan representera mina känslor för den häringa servicen de erbjuder):

- Att det kan komma hjälp redan idag eller så får du i värsta fall vänta till efter helgen.

Kanske är det bara jag, men nog fan kan man väl tycka att de åtminstone kunde ha hållit en presskonferens och meddelat att de på eget bevåg ändrat definitionen av 24 timmar från ett dygn till 1-3 dygn.

Det här är ingen jävla halv-beef längre, det är en hel förbannad 500 grams sirloin steak. Game on.

Inga kommentarer: