2015: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2015. En text, en låt, en spellista.....
2014: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2014. En text, en låt, en spellista.....
2013: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2013. En text, en låt, en spellista.....
2012: .....Spotifylista Popskolan by Nigge. En text, en låt, en spellista.....

tisdag 25 september 2012

STATUS SERIÖST PROJEKT


Det är väldigt kul det här. För mig alltså. Lite terapi skulle man nog kunna kalla det. Huruvida det kommer vara särskilt roligt för nån annan att ta del av känns ju mera osäkert om man säger. Men i just den här frågan är jag mig själv väldigt kär och bryr mig inte så mycket om graden av tilltalande för eventuella läsare. Det blir väl inte mer egotripp än så här och det är ju det som är en av de största fördelarna med att ha en egen blogg och själv bestämma vad man vill skriva på den. Det har jag ju i och för sig gjort sedan dag ett, men nu känns det som självgodheten flyttats upp en nivå.

Som info kan nämnas att tågåkandet i helgen uteslutande ägnades åt att författa texter till 15 album som på litet eller stort vis haft inverkan på mitt liv så långt. Längre än så har jag inte kommit. Då är det 35 kvar tänker jag. Det är lika bra att sikta högt. För ytterligare information kan meddelas att det inte blir någon publicering innan alla 50 är klara. Famous last words.

Inga kommentarer: