2015: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2015. En text, en låt, en spellista.....
2014: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2014. En text, en låt, en spellista.....
2013: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2013. En text, en låt, en spellista.....
2012: .....Spotifylista Popskolan by Nigge. En text, en låt, en spellista.....

söndag 4 november 2012

EN KORT SAMMANFATTNING AV NÅGRA TRIVIALA HELGHÄNDELSER

Det är inte det att vi inte ägnat oss åt seriös verksamhet under helgen, men det är kanske inte så intressant att uttrycka i skrift som man kan tro. Måhända kan en smula mer vikt läggas vid oviktiga prylar som inträffat. Möjligtvis.
 
* Jag driver tydligen ett konstprojekt på Twitter nu för tiden. Mr Panda dokumenteras i bild och kort skrift. Tänk att jag aldrig gått på konstfack. Märkligt. Det är bara Min kompis Fredrik, svärmor och Fru Nygårds som medelst glada tillrop har något uppmuntrande att tillägga i saken. Det är kanske själva definitionen av ett konstprojekt, vad vet jag.
 
* Mr Panda har fått tillökning by divine intervention. Någon Mrs Panda har nämligen inte synts till, dock en Panda Jr.
 
 
* Hallindiebandy blev tidigare idag, söndag, till hallindiehockey. Det har jag inte emot i princip. Däremot är det fullständigt emot mina principer att Lilla Sektionen insisterar på att jag ska vara Mora. Helt ok och mycket bra princip att han vill vara Leksand, men jag vill fan inte vara Mora. Och inte Malmö, Svärdsjö eller Spanien heller. Vi får kalla in Hallindiebandyligans styrelse och avgöra saken i plenum.
 
* På fredag ska jag ut på långflygning. Då kommer det finnas tid att skriva på Projekt skivor i bloggen. Det har gått lite trögt senaste månaden med just det projektet. Å andra sidan har det ju fått konkurrens av konstprojektet med Pandaförtecken.
 
* Det är blött ute (avd. triviala observationer), men det kanske ni visste redan.
 
Bloggen återkommer i nästa vecka med fler trivialiteter.

Inga kommentarer: