2015: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2015. En text, en låt, en spellista.....
2014: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2014. En text, en låt, en spellista.....
2013: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2013. En text, en låt, en spellista.....
2012: .....Spotifylista Popskolan by Nigge. En text, en låt, en spellista.....

torsdag 6 december 2012

SÅ KALLAD UTFLYKT

Fröken Sally och jag ska på utflykt imorgon. Eller utflykt och utflykt. Det är kanske inte riktigt vad Fröken Katt skulle kalla det. Hon och jag får en arla start men vi kommer inte hänga hela dan precis.

Hon bara tittar på mig när jag berättar att hon ska till farbror doktorn. Förmodligen förstår hon att nåt är på gång även om hon ser oförstående ut. Spinner och har sig. Då känns det lite grann som inte så schysst att droppa henne där på djursjukhuset för att knipsa av möjligheten att via det reproduktiva organet få kattbebisar. Men ska hon vara ute och leka i det fria med de lokala kattgrabbsen så är det tydligen vägen att gå. Hoppas hon förblir samma katt ändå. Jag gillar nämligen den katten väldigt mycket.

Inga kommentarer: