2015: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2015. En text, en låt, en spellista.....
2014: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2014. En text, en låt, en spellista.....
2013: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2013. En text, en låt, en spellista.....
2012: .....Spotifylista Popskolan by Nigge. En text, en låt, en spellista.....

torsdag 28 mars 2013

CHOCKTILLSTÅND

Nu är ju inte jag den som vill jinxa något, men det var tydligen en hockeymatch som slutade 3-8 ikväll. Min son har nypt mig i armen så det måste ha varit sant det jag såg. Men ingenting är klart förstås. Jag säger som Jensa Bergenström: "Nja, det ser bra ut". Man vill ju inte jinxa liksom.

Det här inlägget handlar egentligen om tallar.

2 kommentarer:

Fred sa...

Lillkumla till Elitserien, minsann!

Nigge sa...

Hatten av för Örebro. Helt omöjligt egentligen med tanke på hur det såg ut för dem ett tag i allsvenskan o inte minst inför sista matchen i förkvalserien. Hatten av som sagt.