2015: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2015. En text, en låt, en spellista.....
2014: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2014. En text, en låt, en spellista.....
2013: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2013. En text, en låt, en spellista.....
2012: .....Spotifylista Popskolan by Nigge. En text, en låt, en spellista.....

tisdag 5 mars 2013

CURRENT STATUS - MIN KOMPIS FREDRIK

Vi får göra en kort brytning här. Min kompis Fredrik kommer för att titta på fotboll ikväll. Vi kör en uppdatering på hans status istället. Fortfarande människa, om än ingen Nygårds.

1. Lika trevlig som alltid.
2. Förväntar mig att han inte nekar en kopp kaffe och hembakat knäckebröd i paus.
3. Han väntar på att husfrun ska komma hem innan han åker hit. Enligt Min kompis Fredrik räknas det inte som politiskt korrekt att lämna tre barn sovandes för sig själva medan man åker till grannbyn för att kolla fotboll. Det ligger nåt i det när han lägger fram det på det viset.

Men han ska definitivt upplevas live, inte via nån poppig blogg. Min kompis Fredrik.

Inga kommentarer: