2015: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2015. En text, en låt, en spellista.....
2014: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2014. En text, en låt, en spellista.....
2013: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2013. En text, en låt, en spellista.....
2012: .....Spotifylista Popskolan by Nigge. En text, en låt, en spellista.....

måndag 21 oktober 2013

DET VAR INTE MENINGEN

Alltså, jag såg det faktiskt inte. Lovar och svär. Det är förmodligen en dålig ursäkt, men jag var inte riktigt på min vakt. Eftersom det blev två andra också så hade jag väl inte helkoll. Och den där suddiga plasten de är förpackade i hjälpte ju inte precis till heller.

För mina ögon såg det ut som om ett vanligt random mönster. Sånt där som nån påhittig filur med för hög lön i förhållande till kompetens har ritat ihop. Jag vet att det inte är någon ursäkt, men trots allt en förklaring till att det kunde hända.

Nu är den här kreationen inget någon kommer att se särskilt mycket av ändå, men det känns inte bra alltså, det kan inte nog understrykas. Fru Nygårds var den som påpekade fadäsen och hon blir den som kommer att få uppleva klavertrampet på tämligen frekvent basis. Ironiskt nog.

En annan är kanske inte direkt vida känd som något modelejon och felsteget kommer inte hjälpa till att korrigera den bilden om man säger så. 

Det är ju fan anamma att en, utan att ens lägga märke till det, går och köper sig ett par kallingar med kamouflagemönster. Den enda förmildrande omständigheten här är att det är i blågrå ton och inte gröngrå. Ja, jävlar vilken satans blunder.



Mr Kamouflage

Inga kommentarer: