2015: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2015. En text, en låt, en spellista.....
2014: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2014. En text, en låt, en spellista.....
2013: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2013. En text, en låt, en spellista.....
2012: .....Spotifylista Popskolan by Nigge. En text, en låt, en spellista.....

lördag 15 februari 2014

OS-UPPDATERING

Ok, det är lika bra att erkänna att jag inte såg den komma. Dock var det till fromma för medaljtabellen vad nationen Sverige anbelangar. Gårdagens rant om  alla silvermedaljer och att ett hockeyguld skulle vara en snabbfix känns lite pinsamt så här dagen efter med tanke på dagens händelser.

Skönt att kunna lägga ett guld till medaljsamlingen och komma lite närmre de stora nationerna. Bara för mig att göra en pudel och välkomna det oväntade guldet. Behöver jag säga att jag är en stolt pappa? Jag menar, det är ju inte varje dag Sverige slår Ryssland med 10-9 i en gastkramande OS-final i hallindiebandy.

Inga kommentarer: