2015: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2015. En text, en låt, en spellista.....
2014: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2014. En text, en låt, en spellista.....
2013: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2013. En text, en låt, en spellista.....
2012: .....Spotifylista Popskolan by Nigge. En text, en låt, en spellista.....

måndag 10 mars 2014

SE UPP NORRKÖPING!

Först av allt skulle jag vilja understryka att jag inte inte på något som helst vis är bitter. Inte det minsta. Med det sagt vill jag nu, helt pro bono, göra en insats för the city of Norrköping.

Det tycks som om folket i och runt de distansmässigt inte alltför långväga - från Norrköping räknat - städerna Jönköping och Linköping har tappat förståndet en aning. I alla fall de som tycker om att kolla på hockey. Eller så är det så att de möjligen har gömt förståndet och tappat händerna. Så kan det faktiskt förhålla sig, för händerna har vi ju fått för att vi ska klappa med (precis som vi har fått en mun att skratta med), eller hur? Vi ska ju inte skaffa en artificiell klappa och klappa med. Var är det för klappträn som håller på med sånt? Tydligen de som bor i och kring Jönköping och Linköping. Därför skickar Popskolan by Nigge nu ut en varning i riktning Norrköping (samt även lite grann till Nyköping och Söderköping även om ingen av de städerna har nåt idrottslag riktigt på kartan):



Bryt inte mot det här trafikmärket, det blir bara jobbigt för alla inblandade (till den som gjorde den här eminenta bilden vill jag bara säga att jag hoppas du tycker att det är ok att jag lånar den för att så att säga sprida ordet. Om inte kanske jag applåderar dig för din integritet och uppfinningsrikedom med mina bara händer).

Norrköping, kom nu inte och säg att ni inte blev varnade. I'll be there for you om ni behöver stöd.

Inga kommentarer: