2015: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2015. En text, en låt, en spellista.....
2014: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2014. En text, en låt, en spellista.....
2013: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2013. En text, en låt, en spellista.....
2012: .....Spotifylista Popskolan by Nigge. En text, en låt, en spellista.....

tisdag 27 maj 2014

VAR SKA DET SLUTA? ELLER NÄR?

När ska den här rebelliska sidan sluta vara så jämrans närvarande i mitt vardagliga liv? Att avsluta dagen med en skål salta jordnötter till kvällsteet är det ultimata beviset på att den här 42-åringen aldrig kan tas som en given Medelsvensson i någon situation någonstans. Ever.

Eller ta bara den här grejen med att kliva in på gymmet i cykelbyxor som om det vore den naturligaste grejen i världen. Sån är jag liksom. The rebel from another level.

Tidigt torsdag morgon åker jag och mina kollegor till Palma för konferens i dagarna tre. Helt i linje med ovanstående livsföring kommer jag föreslå att vi alla flyger baklänges hela vägen ner till Mallis. Bara för att vi kan. För det kan vi väl? Eller?

Inga kommentarer: