2015: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2015. En text, en låt, en spellista.....
2014: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2014. En text, en låt, en spellista.....
2013: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2013. En text, en låt, en spellista.....
2012: .....Spotifylista Popskolan by Nigge. En text, en låt, en spellista.....

lördag 18 maj 2013

THE MOTHER OF ALL MAN BAGS

Om inte det här är modern av alla man bags så vet då inte jag.

Å ena sidan...

Min mor gjorde den åt mig när jag var en fyra-fem år sisådär. Kanske inte så konstigt att min fäbless för axelremsväskor frodas på äldre dar. Bra djurtema med en ninjakanin och två katter å ena sidan...

...å andra sidan
...och bra hockeymärke på andra sidan. Lite oklart varför det sitter ett märke från Eskilstuna dock. Min mamma brukar ha bättre koll än så. Icke desto mindre an av de coolaste man bags som fanns att uppbringa anno 1976-77.

Inga kommentarer: